نمایندگی دوربین نیکون
و
نمایندگی فروش دوربین نیکون در تهران
نمایندگی دوربین نیکون و نمایندگی فروش دوربین نیکون در تهران – به مدیریت عمران قاسمی – تلفن تماتس از سراسر ایران 1438 ( بدون نیاز به کد )
 
نمایندگی دوربین نیکون و نمایندگی فروش دوربین نیکون به صورت انحصاری در اختیار سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین به مدیریت عمران قاسمی می باشد. این مرکز با صدور  گارانتی و بیمه نامه و ارایه خدمات تعمیرگاهی مورد نیاز برای انواع دوربین و لنز های نیکون ؛ یکی از تخصصی ترین مجموعه های نمایندگی نیکون در سراسر کشور را در اختیار دارد. برای تماس با نمایندگی دوربین نیکون در تهران کافی است تا با شماره تلفن 1438 ( بدون نیاز به کد ) تماس حاصل نموده و از طیف گسترده خدمات نمایندگی دوربین نیکون Nikon بهره مند شوید .

مزیت های نمایندگی دوربین نیکون در تهران

نمایندگی دوربین نیکون در تهران ؛ مجموعه ای از خدمات حرفه ای و پیشرفته و شایسته عکاسان حرفه ای را در اختیار علاقمندان به این هنر قرار می دهد . این مجموعه با برخورداری از پیشرفته ترین امکانات ؛ تمامی خدمات مورد نیاز برای فروش دوربین و لنز ؛ خدمات پس از فروش دوربین و لنز نیکون ؛ و پشتیبانی از علاقمندان به عکاسی با محصولات نیکون را در درون یک مجموعه بزرگ و استاندارد گرد هم آورده است . در ادامه این مطلب بخشهای مختلف و شرح وظایف هر یک از این بخش ها در درون نمایندگی دوربین نیکون در تهران را مورد اشاره قرار داده و به بررسی آنها می پردازیم .

تعمیرگاه مرکزی نمایندگی دوربین نیکون در تهران
تعمیرگاه مرکزی دوربین نیکون در تهران ؛ قلب تپنده این مجموعه و یکی از پیشرفته ترین مراکز ارایه خدمات پس از فروش و تعمیر انواع دوربین و لنز نیکون در تهران و ایران است .

این مجموعه با سابقه و با برخورداری از بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیرات انواع دوربین نیکون ؛ اکنون به صورت انحصاری خدمات تعمیر انواع دوربین و لنز نیکون را در تهران و سراسر ایران ؛ ارایه می نماید . کارشناسان و تکنسین های حاضر در تعمیرگاه مرکزی نمایندگی دوربین نیکون در تهران ؛ افراد آموزش دیده ای هستند که دوره های تعمیر دوربین و لنز نیکون را زیر نظر برجسته ترین تکنسین های کمپانی نیکون گذرانده و مدارک و تاییدیه های مورد نظر Nikon را دریافت نموده اند . ارایه خدمات پیشرفته و مطابق با استاندارد  های روز جهان ؛ از جمله افتخارات تعمیرگاه مرکزی نمایندگی دوربین نیکون در تهران به شمار می آید .

عمران قاسمی ؛ مدیریت کل نمایندگی دوربین نیکون ؛ از جمله سرشناس ترین و خوش نام ترین افراد در زمینه خدمات نمایندگی دوربین نیکون می باشد و با تکیه بر دانش فنی و قدرت نمایندگی نیکون در ایران ؛ بهترین امکانات و خدمات را در این زمینه ارایه می دهد .

بیمه ؛ گارانتی و خدمات VIP نمایندگی دوربین نیکون در تهران
گارانتی دوربین نیکون

ایده آل دوربین ؛ برند انحصاری ارایه خدمات گارانتی در نمایندگی دوربین نیکون در تهران و کل ایران است . دوربین های ارایه شده با ضمانت و گارانتی ایده آل دوربین دارای برچسب اصالت کالا بوده و نمایندگی فروش دوربین نیکون در تهران؛ اصالت کالاهای فروخته شده با گارانتی ایده آل دوربین را تایید می نماید .
همچنین گارانتی ایده آل دوربین به همراه دوربین های موجود در نمایندگی دوربین نیکون در تهران ؛ یک پشتوانه قوی از انواع مختلفی از خدمات پس از فروش دوربین نیکون در تهران و کل کشور را با خود به همراه دارد . به جرات می توان بیان نموده که گارانتی ایده ال دوربین برای دوربین های ارایه شده در نمایندگی دوربین نیکون در تهران ؛ کاملترین چتر خدمات پس از فروش دوربین نیکون را ارایه نموده و تقریبا تمامی امکانات حرفه ای را در اختیار علاقمندان به عکاسی با دوربین های نیکون قرار می دهد . 

بیمه نامه دوربین نیکون

اگر چه تلاش می شود تا گارانتی دوربین نیکون طیف کاملی از نیاز های خدماتی مرتبط با محصولات عکاسی نیکون را در بر بگیرد اما در هر صورت مواردی وجود دارند که تحت پوشش گارانتی دوربین نیکون نبوده و کمپانی مسئولیتی در قبال َآنها بر عهده نمی گیرد . از این روی ایده آل دوربین به عنوان نمایندگی اصلی دوربین نیکون در ایران ؛ خدمات بیمه نامه دوربین نیکون را معرفی و ارایه نموده است .

بیمه نامه دوربین نیکون تقریبا بسیاری از موارد از قلم افتاده در پوشش برگه های گارانتی را در بر می گیرد . اگر چه دوربین های ارایه شده در نمایندگی دوربین نیکون تقریبا بدون عیب و نقص هستند , اما در هر صورت برگه گارانتی به مقدار زیادی در برگیرنده عیوب مربوط به خط تولید دوربین های نیکون می باشند و در رابطه با زمان های پس از خرید دوربین مسولیتی ندارند . پوشش بیمه نامه دوربین نیکون از این نمایندگی ؛ در برگیرنده مراحل پس از خرید دوربین و حوادثی می باشد که ممکن است برای دوربین نیکون به وقوع بپیوندند .
مواردی همچون فرو افتادن دوربین در آب ؛ آبخوردگی قسمت های مختلف دوربین نیکون , آتش سوزی دوربین نیکون ؛ ضربه خوردن و شکستگی بخش های درونی و بیرونی دوربین نیکون ؛ آسیب دیدن دوربین در حوادث طبیعی از قبیل سیل ؛ زلزله و ... به طور کلی تحت پوشش حمایتی بیمه نامه دوربین در نمایندگی دوربین نیکون در تهران قرار دارند .

سرویس VIP نمایندگی دوربین نیکون در تهران

بیمه و گارانتی دوربین نیکون تقریبا طیف کاملی از خدمات نمایندگی دوربین نیکون در تهران را ارایه می دهند اما ما به عنوان بزرگترین مرکز نمایندگی نیکون تمایل داریم تا خدمات بیشتر و حرفه ای تری را ارایه دهیم .

کارت VIP ایده آل دوربین ؛ یک سرویس ویژه برای عکاسان حرفه ای و هنرآموزان آکادمی نمایندگی نیکون در تهران می باشد و با استفاده از آن تمامی خدمات گارانتی و سرویس های ویژه نمایندگی نیکون را به صورت مادام العمر می توان استفاده نمود . برای آگاهی از شرایط و ضوابط صدور کارت VIP ایده آل دوربین در نمایندگی دوربین نیکون ؛ لطفا به بخش VIP مراجعه نمایید .

آکادمی عکاسی نمایندگی دوربین نیکون در تهران
خریداران دوربین از نمایندگی دوربین نیکون در تهران ؛ دو جلسه آموزش عکاسی رایگان برای هر دوربین خریداری شده دریافت می کنند . این سرویس یک خدمت نوین و منحصر به فرد است که تنها در شرکت ایده آل دوربین به عنوان نمایندگی اصلی دوربین نیکون ارایه می شود .

برای دریافت این سرویس ؛ خریداران دوربین با مراجعه به نشانی سایت ثبت شده در برگه گارانتی ؛ فرم درخواست آموزش عکاسی رایگان را تکمیل نموده و پس از به حد نصاب رسیدن کلاسها برای هر دوربین ؛ در آن کلاس شرکت می نمایند.

آموزش کار با دوربین ؛ آشنایی با منو ها و تنظیمات داخلی دوربین ؛ فراگیری روشهای نورسنجی ؛ تنظیمات فوکوس ؛ مودهای اتوفوکوس دوربین ؛ تنظیم وایت وایت بالانس و آشنایی ابتدایی با اصول کادر بندی و ترکیب بندی از جمله سرفصل های قابل ارایه در دوره های آموزش رایگان عکاسی در نمایندگی دوربین نیکون در تهران می باشند.