معرفی ویژگی های دوربین نیکون Nikon Z9

دوربین جدید نیکون Nikon Z9 یکی از قدرتمند ترین دوربین های عکاسی موجود در بازار به شمار می‌آید . این محصول با قدرت عکاسی متوالی 30 فریم بر ثانیه با فرمت JPEG و 20 فریم بر ثانیه در فرمت RAW همچنین قادر به انجام فیلمبرداری 8K/30 و قادر به دستیابی به قابلیت 12-bit Raw 8K/60 در یک به روز رسانی جدید خواهد بود.

تعمیر دوربین نیکون - نمایندگی دوربین نیکون

همچنین دوربین نیکون Z9 یکی از اولین دوربین های میرورلس موجود در جهان است که فرایند شاتر مکانیکی در آن به طور کامل حذف شده است و از این روی سنسور آن از سرعت خوانش بسیار بالاتری نسبت به سایر محصولات رقیب برخوردار است .

تعمیر دوربین نیکون - نمایندگی دوربین نیکون

بنا بر اعلام کمپانی نیکون ،‌دوربین Nikon Z9 اولین دوربین میرورلس فول فریم این کمپانی است سیستم اتوفوکوس 3D Tracking AF ویژه نیکون در آن با سیستم تشخیص سوژه و هوش مصنوعی دستگاه ، ترکیب شده است . این سیستم اتوفوکوس به گونه ای برنامه ریزی شده است که سه گروه از سوژه ها شامل انسان ، حیوانات و وسایل نقلیه را به درستی تشخیص دهد .  این دوربین در مود 'Auto' برای تشخیص سوژه ، صحنه را به صورت خودکار مورد ارزیابی و تحلیل قرار می دهد و کاربر به راحتی می تواند از قابلیت های فراوان این سیستم استفاده کند.

تعمیر دوربین نیکون - نمایندگی دوربین نیکون

بدنه این دوربین به گونه ای طراحی شده است همانند مدل پیشرفته D6 دارای دو گریپ برای حالت های عمودی و افقی باشد و این در حالی است که در زمان استفاده به همراه تمامی باتری ها  تجهیزات ، بدنه آن هنوز 8 درصد سبکتر از دوربین Nikon D6 می باشد.

تعمیر دوربین نیکون - نمایندگی دوربین نیکون

صفحه ال سی دی بازشونده و چرخان این دوربین با کیفیت 2.1M-dot در تمامی حالت های عمودی و افقی ، قابل استفاده خواهد بود .

تعمیر دوربین نیکون - نمایندگی دوربین نیکون

ویژگی های اصلی دوربین نیکون Nikon Z9

نوع بدنه : میرورلس شبیه SLR

حداکثر رزولوشن تصویر :‌8256 x 5504

تعداد پیکسلهای موثر : 46 مگاپیکسل

اندازه ابعاد سنسور : Full frame (35.9 x 23.9 mm)

نوع سنسور : Stacked CMOS

نوع مانت لنز : Nikon Z

حداکثر سرعت شاتر :‌1/32000 sec

فرمت تصویر برداری : H.264, H.265

درگاه یو اس بی : USB 3.2 Gen 1

وزن بدنه دوربین :‌1340 g

جی پی اس : دارد

 

تهیه و تنظیم : ایده آل دوربین - نمایندگی دوربین نیکون در ایران