بهترین دوربین های نیکون در سال 2022

دوربین های عالی برای مبتدیان، علاقه مندان و حرفه ای ها

 

بهترین دوربین های نیکون ، هم شامل دوربین های بدون آینه می‌شود و هم آینه‌دار . همینطور شامل دوربین های APS-C و فول فریم نیز است . همه چیز برای همه کس وجود دارد.

 

بهترین دوربین های عکاسی نیکون مناسب ترین طعم عکاسی را به افراد مبتدی زیادی داده است ، به علاوه این دوربین ها در بین علاقه‌مندان و حرفه ای ها نیز محبوب است . زمانی که دوربین عکاسی مورد علاقه خود را پیدا کنید طبیعی است که با ارتقای دوربین خود و بالا بردن مهارت های عکاسی خود با دوربینتان تا مدت ها بمانید.

ما برای راهنمایی بهتر شما به دوربین های بدون آینه و آینه‌دار نیکون چسبیده ایم ، زیرا این دوربین های عکاسی بهترین کیفیت تصویر ، ویژگی ها ، کنترل ها و تطبیق پذیری را برای عکاسان ارائه می‌دهند.

بدون اشاره به آخرین حمله نیکون به دنیای وبلاگ نویسی با نیکون Z30 جدید نمی‌توان پیش رفت . راه اندازی نیکون Z30 باعث شد تا کاربران در مجموع سه دوربین بدون آینه APS-C داشته باشند ، و اگر به هریک از این دوربین ها علاقه دارید مقاله ما درمورد راهنمایی و مقایسه نیکون Z30 در مقابل نیکون Z50 و نیکون Z fc را بررسی کنید تا متوجه بشوید که کدام یک برای شما مناسب است.

 

ما دوربین‌های کامپکت Nikon CoolPix را در این مقاله وارد نکرده‌ایم زیرا مخاطبان هدف ها و انتخابات متفاوتی را اولویت قرار می‌دهند و راهنماهای دیگری نیز داریم که می‌توانند در اینجا به شما کمک کنند، از جمله بهترین دوربین‌های نقطه‌گذاری و عکاسی ، بهترین دوربین‌های ضدآب و بهترین دوربین های پل . شاید معروف ترین دوربین Bridge در حال حاضر دوربین قدرتمند نیکون P1000 با زوم باورنکردنی 125 برابری آن باشد!

در مورد راهنمای این دوربین‌ها ، کمپانی نیکون هم دوربین‌های DSLR و هم دوربین‌های بدون آینه نیکون Z را تولید می‌کند، و در حالی که دوربین‌های بدون آینه به‌عنوان آینده دوربین های عکاسی در نظر گرفته می‌شوند، طراحی DSLR هنوز هم چیزهای زیادی برای نمایش دارد ، به‌ویژه برای مبتدیانی که می‌خواهند بیشترین ویژگی‌ها را داشته باشند. با کمترین پول و بیشترین علاقه خواهان طراحی مقاوم و انتخاب لنز بزرگ هستند.

 

بهترین دوربین های نیکون برای مبتدیان

اینها دوربین‌های ایده‌آلی برای شروع هستند: هم ارزان قیمت است و هم ساده برای استفاده، با قدرت و پتانسیل کافی برای همگام شدن با شما در حالی که دارید مهارت‌های عکاسی خود را توسعه می‌دهید.

بهترین دوربین های نیکون برای مبتدیان

 

Nikon D3500

همه ی ما میدانیم که این دوربین عکاسی نیکون ساده و ابتدایی است اما یکی از محبوب ترین دوربین های شروع به عکاسی است .

در حالی که هنوز در حال یادگیری عکاسی هستید و تصمیم می گیرید که چه نوع دوربینی برای شما مناسب تر است، باید دوربینی را انتخاب کنید که به اندازه کافی ساده باشد و آنقدر مقرون به صرفه باشد که بتوانید به سادگی نظر خود را درباره آن تغییر دهید و بعداً اگر تصمیم گرفتید به چیزی متفاوت نیاز دارید، آن را عوض کنید. D3500 مدل پایه در محدوده دوربین های DSLR نیکون است، اما دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی است که به خوبی سنسورهای موجود در دوربین ها با دو برابر قیمت است و سرعت عکاسی پیاپی 5 فریم در ثانیه بسیار خوبی را برای دوربین استارت ارائه می دهد. حالت راهنما به مبتدیان برای شروع کمک می کند تا اصول اولیه را درک کنند، اما D3500 دارای تمام کنترل های دستی است که برای یادگیری در مورد عکاسی با بهبود مهارت های خود نیاز دارید. گاهی اوقات این لنز با کیت لنز غیر VR (غیر تثبیت‌شده) کمی ارزان‌تر فروخته می‌شود، اما قطعاً ارزش پرداخت بیشتر برای دریافت نسخه VR را دارد.

Nikon Z fc

Nikon Z fc

ما ظاهر این دوربین را دوست داریم که به تنهایی الهام بخش عکاسی شما می شود!

 

این دوربین رویایی نه تنها جالب به نظر می رسد، بلکه یکی از بهترین دوربین های مبتدی تا میان رده است. نیکون Z fc  با سنسور APS-C و پردازنده‌ای پیچیده، دوربینی بسیار توانمند برای تصویرسازان با هر نوع راه و روشی است، حتی اگر چند ویژگی مانند فلاش داخلی را داشته باشد. این دوربین کمی گران‌تر از نیکون Z50 است، و اگر به ظاهر اهمیتی نمی‌دهید، ممکن است بخواهید به جای نیکون Z50 این دوربین را در نظر بگیرید، زیرا اساساً همان معامله است. با این حال، ما کاملاً شیفته سبک و ارائه Nikon Z fc هستیم. Nikon Z fc برای دوست داران ظاهر قدیمی اما کارایی بالا بسیار مناسب است. اگرچه به چند لنز اصلی Nikon Z با فرمت DX نیاز دارد.

Nikon Z5

 

Nikon Z5

گران‌تر است، اما ما فکر می‌کنیم دوربین بدون آینه فول فریم سطح ابتدایی نیکون واقعاً ارزش بیشتری را دارد.

مدتی طول کشید تا نیکون با یک دوربین بدون آینه فول فریم سطح پایه کاملاً جدی ظاهر شود . IT نشانه‌های طراحی را از خواهر و برادرهای گران‌تر خود، Z6 و Z می‌گیرد (که به زودی در مورد آنها توضیح خواهیم داد)، اما برخی از موارد معقول مانند یک شماره‌گیر حالت مبتدی را اضافه می‌کند. این  دوربین  تصاویری با ظاهری خارق‌العاده تولید می‌کند و داشتن سنسور فول فریم با پایه Z پیچیده ترکیبی سخت برای بحث است. این گوشی چند مصالحه می کند، فاقد حسگر نوردهی پشت Z6، و برش 1.7 برابری در ویدیوی 4K خود، اما این فداکاری ها چیزی است که به Z5 کمک می کند تا قیمت آن وسوسه انگیز شود. این دوربین در تاریخچه ما ارزش قابل توجه بهتری نسبت به رقبای خود مانند Canon EOS RP و Sony Alpha A7 II دارد و قیمت آن همچنان در حال کاهش است، به این معنی که ارزش جایگزینی دوربین های APS-C مانند Z50 و Z fc دارد.

Nikon Z50

 

Nikon Z50

نیکون Z50 کوچک، قدرتمند و مقرون به صرفه است، اگرچه ما می خواهیم نیکون لنزهای بیشتری برای آن بسازد.

نیکون Z50 دوربین بسیار کوچک‌تری نسبت به مدل‌های فول فریم «Z» نیکون است، اما به وضوح از دی‌ان‌ای طراحی مشابهی برخوردار است. علیرغم اندازه کوچک آن، چسبندگی خوب و کنترل های خارجی خوبی دارد و لنز کیت 16-50 میلی متری جمع شونده نه تنها به دلیل ابعاد لنز پنکیک، بلکه برای عملکرد کلی آن قابل توجه است. نیکون ممکن است نسبتاً دیر وارد بازار بدون آینه APS-C شده باشد، اما با دوربینی وارد شده است که نکات مثبت زیادی دارد که به نمی‌توان از جایی شروع کرد – اما ما ویدیوی 4K ، عکاسی با سرعت 11 فریم در ثانیه و... را خلق می کنیم. پایه Z این دوربین مشابه دوربین های بزرگتر است، بنابراین می توانید از لنزهای اختصاصی Nikkor Z DX، لنزهای فول فریم Nikkor Z و لنزهای معمولی DSLR نیکون از طریق آداپتور FTZ استفاده کنید. بهتر از همه، Z50 ارزش فوق‌العاده‌ای دارد، به خصوص وقتی که به عنوان کیت لنز دوقلو خریداری شود. این یک دوربین با ارزش عالی هم برای مبتدیان و هم برای علاقه مندان است، اگرچه ما دوست داریم چند لنز دیگر DX را ببینیم.

 

Nikon Z30

Nikon Z30

این ارزان‌ ترین دوربین بدون آینه سری Z نیکون است که برای ویدیوهای وبلاگی طراحی شده است – اما اگر از نبود EVF ناراحت نیستید برای عکس‌برداری نیز مناسب است.

در حالی که نیکون Z30 را با تمرکز بر سهولت استفاده برای فیلم‌برداری، هدف قرار داده ایم، اما مشخصات ویدیویی زیربنایی آن بسیار شبیه به دوربین‌های فعلی سری Z با فرمت DX نیکون است. به همین ترتیب، یک دوربین عکاسی بسیار توانا باقی می ماند. اگر به دنبال یک دوربین فیلمبرداری اختصاصی با نقطه و فیلمبرداری هستید که ضرری نداشته باشد، Z30 بدون شک بهترین کیفیت ساخت را در محدوده قیمتی خود ارائه می دهد. بسیاری از کمبودهای Z30 - IBIS، EVF، 4K 60p - به دلیل قیمت بسیار مقرون به صرفه دوربین قابل توضیح است. اگر از نسل عکاسانی هستید که خوشحال هستند منظره یاب را کنار بگذارند، Z30 ارزان ترین مسیر را برای بهترین لنزهای نیکون Z ارائه می دهد. اگر نمی‌توانید بدون EVF زندگی کنید یا عمدتاً عکس بگیرید، همیشه می‌توانید Nikon Z50 یا Nikon Z fc و اندام‌های تقریباً یکسان آنها را امتحان کنید.

 

 

تهیه و تنظیم : شرکت ایده‌آل دوربین - تعمیرگاه مرکزی دوربین های عکاسی نیکون